26 Kasım 2013 Salı

Focalprice Alış Verişim




         Yaklaşık 40 gün önce verdiğim siparişim, taaaaa Uzakdoğudan geldi. Hemde kargo parası ödemeden.  Bahsettiğim site Focalprice . Herşey var ama daha çok elektronik ve Apple ürünleriyle ilgili zımbırtılar var 😉 . Özellikle iphone kılıfları çeşit çeşit. Ben deneme amaçlı fotoğraftaki kılıfları sipariş etmiştim. Özellikle çiçekli telefon kılıfı ve notpad kılıfının kalitesinden çok memnun kaldım. Hemen hemen 40 gün sürdü elime ulaşması. Kargo ücretide almıyorlar. Daha hızlı gelmesini  isterseniz ücretli posta tercih edebilirsiniz.  Tek sıkıntı postanızı izlemeniz için kod falan vermiyorlar.    Çok yüksek meblağlar ve aynı üründen fazla isterseniz gümrüğe takılabilir, bu konuda dikkatli olmak gerekiyor. Genel olarak fiyatlar çok uygun. Ben bunların hepsine. 18 USD ödedim.  Şimdi bir iki tane daha kılıf almayı planlıyorum .

Hiç yorum yok: