13 Aralık 2012 Perşembe

Tek İşim Film İzlemek Olsa :)


  Bugün Hobbit gösterime girdi. Çekileceğini ilk duyduğumdan beri heyecan yapan bünyemi 1-2 gün daha dizginlemek zorundayım. Zira ilk günler tıklım tıklım olan salonların tenhalaşması lazım. Sevmem öyle dop dolu, gürültülü, bol laflı salonları.  Beklerim ben 1-2 gün ... 



    Efendim yönetmenimiz Gore Verbinski.. Karayip Korsanları desem, Halka desem, bir fikir oluşturur herhalde. Sonra Johnny Deep ve Helena Bonham Carter var. Ben daha ne yazayım. 2013'te gösterime girecek. tık tık




   Bu ikili bildiğimiz Hansel ve Gretel kardeşler. Sanırım küçükken cadıyı fırına atıp kurtulduktan sonra niyeti bozmuşlar. Biz cadı avlamada başarılıyız diyerek bunu iş haline getirmişler. 2013'te izleyeceğiz. 






   2013'te gösterime girecek bir film daha. Gene dünyanın sonu gelmiş. Dünyayı araştıran bir asker ki bu Tom Cruise oluyor. Öyle bir konusu varmış. Tam anlamadım, izleyerek anlamak lazım. tık tık




    Stephenie Meyer'in Kitabıdır. Okurken ben çok keyif almıştım. Alacakaranlık aklınıza gelmesin. Hiç alakası yok. Bu da 2013'te.. tık tık







    En iyisini sona sakladım. Nasıl 2013 yazı beklenir ki! Gene dünyanın sonuyla, dünyayı kurtarmakla, insanlığı yaşatmakla ilgili bir film. Ben hiç sıkılmadan izlerim bu konuyla çekilmiş filmleri. Brad Pitt var hem, izlemezsem ayıp. Hem yakında kamera arkasına geçecekmiş falan. Neme lazım son filmi falandır, kaçırmayalım, kaçıranları kınayalım. Yaza kadar beklemek lazım tabii :) tık tık


Hiç yorum yok: