2 Aralık 2012 Pazar

Kekikli Focaccia



   Ne zamandır denemek istediğim bir tarifti. Zaten iki aydır evde ekmek yapıyorum, bunu yapmadan, yemeden olmazdı. Tarifi Cafe Fernando'dan aldım. Tek farkı yağ konusu oldu. Ben her sene dağ kekiği çıktığında, bir kilo kadar kekiği, kavanozlarda zeytinyağı içinde saklıyorum. Salatalarda ve sabahları peynirin üzerine bir dal kekik yemek çok hoş oluyor. İşte bu kekiği ve yağını kullandım ben tarifte.  Mayalanma sürelerini birebir uyguladım. Sadece orada bahsedilen son üç saatlik mayalanmadan sonra sabahı bekleyemedim ve pişirdim. Sonuç çok güzel oldu. Evi maya ve kekik kokusu sardı. Denemenizi tavsiye ederim. 
   Tarifi tekrar yazmayacağım. Tarif için sizi buraya alalım: tık tık

1 yorum:

SihirliGünlük dedi ki...

hımm şimdi şu akşamüstü saatinde çayla ne iyi giderdi bu ekmekçikler :)