18 Kasım 2012 Pazar

Sisle Gelen Yolcu - Grange

       Grange'ın son romanı Sisle Gelen Yolcu. Tüm kitaplarını okudum, bunu da merakla bekliyordum. Almaya fırsat bulamadan, Ege'nin okul kütüphanesinde gördüm. On gün önce aldım, az önce bitirdim. Ne desem bilemiyorum. Her zaman yazdığı gibi yazmamış bu sefer. Diğer kitaplarında, ayrıntılı cinayet tasvirleri, pek kan revan olurdu. Bu kitapta yok. Psikolojinin derin sularında bilgilendim kitabı okurken. Sıkılmadım ama şu kadarını söyleyebilirim; mesela Şeytan Yemini gibi yazsaydı, ben bu 677 sayfayı üç günde okurdum. 





 

1 yorum:

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

yolcu benim de yazın okuyup paylaştıklarımdan.. kitapla ilgili düşüncelerim sizinle aynı.. kızıl nehirler, kurtlar imparatorluğu, şeytan yemini, leyleklerin uçuşu gibi romanlarından oldukça da farklı buldum.... yazar bilgi verirken gereksiz tasvirlerle bazen konudan uzaklaşmış gibi geldi bana.. sevdim yine de kitabı.. bana da beklerim.. kitaplarimolmadanasla.blogspot.com