25 Şubat 2012 Cumartesi

Rudolph'la Islak Yürüyüşler


Bu kış, hep yağmurlu sabahlarda ve akşamlarda yürüdük Rudiyle. Öyle denk geldi. Şurada kısaca bahsetmiştim. Galiba bu kış çok yağmur yağdı Adanaya. Gerçi bana da öyle gelmiş olabilir. Köpeğimiz yokken, yağmurlu günlerde inatla yürüyüşe falan çıkmazdım. Şimdiyse seçme şansım yok, akıllı Rudiyi en azından tuvalet için dışarı çıkarmam gerekiyor. Zaten o üzerine düşeni yaptı, yani tuvaletini tutmayı çok çabuk öğrendi. Sabah akşam olmak üzere iki kez dışarı çıkıyoruz. Hava kuruysa parka gidiyoruz. Büyük bir park var evimin yakınında. Tüm köpek sahipleri birlikte hareket edip, belediyeye sürekli mail yollayarak, parkın içine bir köpek parkı yaptırdık. Artık çok rahatız, tasmalarını açabiliyoruz, deli gibi birbirleriyle oynuyorlar. Sadece yağmur olduğunda parkın içi çamur oluyor diye oraya gidemiyoruz. Yuvarlanarak oynadığı için her yeri çamur oluyor Rudolphun. Temizlemesi çok uzun sürüyor. Bu sebeple yağmur varsa sokakta yürüyüş yapmayı tercih ediyorum. Sadece ayakları ve karnı ıslanıyor, çamur olmuyor. 

Gelelim çizmelere. Yağmurlu günlerde paçalarımın çamur olmaması için ve spor ayakkabımı silmekten bıkıp usandığım için yağmur çizmesi sipariş vermiştim. Markofoni'den geçenlerde almıştım. Dün geldi. Aslında içinde keçe gibi bir şeyden astarı vardı. Ama onunla giyemedim, çok sıktı. Onsuz daha rahat geldi bana, çıkarıp attım. 

Hiç yorum yok: