15 Şubat 2012 Çarşamba

İkea Sandalyesi



   Geçen hafta gelen sandalyelerim... Biraz gecikmiş bir post olacak ama tembelliğime verin. Haftasonu internette görüp, aceleyle beğenip, fikrimin değişmesine izin vermeden hemen sipariş vermiştim. İkinci gün geldi, inanamadım. İnternetten alış-verişe Tchibo ürünleriyle başlayan ben, en erken gönderen Tchibo diye düşünürdüm. Ama İkea en hızlısı galiba. Birde siparişimin ertesi günü aradılar, aman ambalaj ezik falansa ürünü teslim almayın, sigortalıdır falan diye bilgi verdiler. Takdir ettim.

      Sandalyeler her biri tek kutu içinde olacak şekilde, çok korunaklı olarak paket edilmişti. Montajdan sonra bir hayli kağıt-karton kalabalığı oldu ama apartmanın geri dönüşüm köşesine yığarak bu kalabalık yok edildi. Montaj kolaydı, plan, aletler, vidalar vs. paketlerin içinden çıktı. Üç tanesini ben monte ettim, son bir tanesini Ege okuldan gelince birlikte yaptık. ''Anne bu ne, anne o nereye takılacak'' sorularıyla birleştirdik sandalyeyi.


      Beğendim mi diye sorarsanız, çok beğendim. Masayı yeni almıştık ama uygun sandalye bulamıyordum. İyi oldu, ucuz oldu. Piyasadaki sandalyelerin fiyatını düşününce gerçekten ucuza geldi. İyi bir alış-verişti. 

7 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Masayla bizde görseydik iyi olurdu :)) Güle güle kullanın.

yağmurun dünyası dedi ki...

GÜLE GÜLE KULLANIN ARTIK İNTERNETTEN SİPARİŞ VERMEK BENİMDE HOŞUMA GİDİYOR HEM DAHA UYGUN OLUYOR HEMDE RAHAT :))

Gaye dedi ki...

Asortik Krep iyi demişsin, hemen ekledim masa-sandalye birlikteliğini :)

SMİLENA dedi ki...

güle güle kullanın.bende yeni aldım ikeadan hem de çok uyguna

Adsız dedi ki...

Teşekkürler :)
Çok yakışmış.

Adsız dedi ki...

Merhaba sandalye ve masa çok güzel. Birbirine çok yakışmış
Bu hafta bu sandalyelerden sipariş edeceğim oturumu rahat mı ve en önemlisi üzerinden iki yıl geçmiş sandalyeler sağlam mı. Cevap verirseniz çok mutlu olurum.
Iyi günler

Gaye dedi ki...

Siz yazınca farkettim sandalyeleri alalı iki yıl olduğunu 🙊 hala sağlamlar. Boyaları falanda yerinde. Bizim evde iki erkek çocuk olduğunda sık sık el izi, leke falan oluyor sadece. Sık sık siliyorum, boyasında da birşey yok. Biz memnun kaldık 👍👍