25 Şubat 2012 Cumartesi

Tatil Gibi Bir Sabah


   
Sabah sabah uzun süre keyif yaptık. Mutfakta takılmayı özlemişim. Bizimkiler mutfakta pek vakit geçirmediğinden hep oturma odası civarında seyrediyoruz ailecek. Bu sabah ne olduysa baba-oğul ben kahvaltıyı toplarken, yamacımda bitiverdiler. Ege legolarını da getirmişti yanında gerçi... Olsun legolu falan da olsa kabulümdür. O yerde legolarıyla oynadı, arada babası da eşlik etti. Ben nescafe yaptım, masa başında oturup içtik, lafladık. Ege ödevlerini yaptı, plastik çizmelerimi giydi. Sonra birer bira götürdük. Youtube'dan şarkılar dinledik. Karışık bir liste olduğu kanısındayım. Don't Cry For Me Argentinayla başladık, Morning Benders-Excuses, Sweet Semphony, Henry Lee, Pump İt, Cem Karaca-Bugün Çok Gençsin Yavrum ve She's Not There dinledik. Ben instagram için fotoğraf çektim. Bir Blue Oyster Bar portrem var ki, sormayın :) Şimdi yanlızım. Havuza gitti ev halkı. Ortalığı toparlamaya başlamadan yazmazsam uzun süre yazaman biliyorum. Tatil gibiydi ama, bence çabuk bitti.



Hiç yorum yok: