10 Ocak 2012 Salı

Kitap Fuarında

Benim 3. Yılına girmiş olan bir kitap gurubum var. Bugün aslında toplantı günümüzdü. Adana Kitap Fuarının ilk gününe denk gelince fuara birlikte gidelim dedik. İleriki aylarda okumak için belirlediğimiz kitapları aldık, gezdik, bakındık.

Aslında güzel ve eğlenceli bir gündü. Boğazımın ağrımasını saymazsam. Çok yağmur yağdı tüm gün, ben zaten bayılırım kapalı ve yağmurlu havalara. Ama dedim ya boğazım .... Zaten çamaşır makinemde bozuldu, kirliler dizboyu, servis desen ortada yok..
Aldığım kitaplar aşağıda. Daha imza günleri var, umarım gidebilirim.

Not: Ayfer Tunç'u tavsiye ederim.

Diğer not: iphon'dan deneme amaçlı yazdım bu postu. Gariplikler varsa, deneme diyelim geçelim.

1 yorum:

** ZEL ** dedi ki...

Ahhh ne çok isterim kitap fuarlarını,kitapları..
Fakat gel gör ki,böyle bir fırsatım olamıyor malesef..
Çok güzel kitaplar almışsın,ben de kitapçılarla idare ediyorum artık :)
İyi okumalar canım..