31 Ocak 2012 Salı

Evde Sıkıldık, Ne Yapalım Bilemedik ....

Tatilden döndük, evdeyiz artık... Hadi dün anneannesiyle sinemaya gitmişti, günü kurtarmıştık. Ama bugün çok sıkıldık ikimizde.. Hava çok soğuk olduğundan evden çıkamadık. En iyi arkadaşlarından bir tanesi üst katımızda ama, suçiçeği geçirdiğinden evde dinleniyor. Ona gidemedik, bize de çağıramadık.

    Egeciğim, ne yapsın bilemedi gün boyunca. Biraz tv izledi: ''anne ben sıkıldım''diye diye..
    Öğleye doğru alt kata inip, ''köpeğinin burnunu ısıran'' Atlas bebeği sevdik.
    Paltoları giyip balkonda çiçek budadık. 
    Biz yokken başını soğanından çıkaran muskarileri yakaladık, mutlu olduk.
    Babamın ben küçükken üzerine ismimi yazdırdığı, fincanın tabağını inceledik. Fincanı da olsaydı keşke.
    Birde hazine avı düzenledik. Ben Egeye ipuçları olan notlar bıraktım. Her not onu diğer ipucuna yönlendirdi. En son çaydanlık içinde ki çilekli süte ulaştı. Ben küçükken kardeşimle oynardım. Ege'de çok sevdi.
    En son az önce bir puzzle yaptık. 
    Kısaca yarına plan yapmalı, kendimizi dışarı atmalı. 
    




 

2 yorum:

GÜLOANNEMUTFAKTA dedi ki...

72.HAFTA. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM; http://www.porselendemlik.com/ tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati etkinliğini 02 Şubat 2012-2 Mart 2012 TARİHLERİ ARASINDA www.guloannemutfakta.blogspot.com YANİ BEN YAPACAĞIM. SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK. VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 71.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.SENİ VE BU YAZIYI OKUYAN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM ETKİNLİĞİMİZE İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. ETKİNLİĞİMİZE YEMEK TARİFİ GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM. LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM. SEVGİLER

balböcükleri dedi ki...

dışarı çıkılmasada gayet güzel şeyler yapılmış bence.