28 Haziran 2011 Salı

Neler Neler


Acayip uykum geliyor şu aralar... Yatsam uyusam uyusam pek iyi olacak. Lakin Ege'de evde, uyuma durumuna pek geçemiyorum. Sonra bir de Rudolfumuz var. Sabah akşam park turları yapıyoruz. Akşam neyse de sabah kalkıp Egeyi de alıp parka gitmeye üşenmiyor değilim. Neyseki parka arabayla bırakılıyoruz babamız tarafından. Parkta gezerken iyice uyanıyoruz da dönüş yolunda uyuya kalmıyoruz.

Köpekli hayat zormuş, sorumluluk istermiş. Tuvalet konusunda aşamalar kaydettik neyseki. Akıllı bir Rudolf bizimkisi. Arada balkona çiş dışında birşey yapmıyor. Düzenli egzersiz yaptığından öyle havlama, ısırma, kemirme huyları yok. Sadece balkondaki çiçeklerimi arada taciz ediyor :)

Boş vakitlerimizde Köpeklere Fısıldayan Adamın kaydettiğim bölümlerini izliyoruz Egeyle. Ege artık Cesar Milan terminolojisiyle konuşuyor. ''Göz teması kurdum köpekle'' diyor mesela. Enteresan çocuk :)

Yaz Adana'da iyiden iyiye hissettirdi kendini. Avşa'ya gitmek istiyorum artık. Ama önce başka birşey var. Gerçekleşirse paylaşırım artık. Belki olmaz kısmı da var çünkü.

Sonra tatsız birşey de oldu. Fotoğraf makinem çalındı. Hemde arabanın bagajından. Ço üzüldüm ve sinirlendim haliyle. İso'su arızalıydı. Çalanlar muhtemelen satamayacaklardır, çünkü çekim yapmıyordu makinam.

Yemek tarifi yok. Blog çizgisini kaydırayım diyorum. Yemek dışında da yazayım, çizeyim dedim.
Bizde durum kısaca budur.

Bide bu şarkı var: tık tık

1 yorum:

fevzitelli dedi ki...

Rudolf aklıma İlkokula giderken okulun bahçesinde bir ev vardı evin yarısı okulun bahçesinde yarısı caddeye bakardı o evde bir köpek aynı sizin Rudolf çok tatlıydı.