7 Mayıs 2011 Cumartesi

Rudolph



Yoktum gene bu aralar değil mi? Çünkü evimize gelen yeni biri oldu. Adı Rudolph. Şirin mi şirin bir Golden Retriever yavrusu. Biraz planlı biraz süpriz kıvamında oldu gelişi. Sevindik ailecek. Ben en çok Ege sevindirik olur diye düşünmüştüm yanıldım, en mutlu benim galiba.

Aşıları tamamlandı sayılır, son 2 haftadır dışarı çıkıyoruz günde iki sefer. Akşam üstü, Doğal Parkta 7-8 köpek buluşuyorlar. Tasmalar açılıyor ve koşuşturma başlıyor. Ne keyif verici onları izlemek, anlatamam.

Çok hızlı büyüyor,çok hareketli, sevgi arsızı ve hep aç :) Şu an için en sıkıntı çektiğimiz şey tuvalet eğitimi. Daha tuvaletini tutamadığı için, balkona koyduğum gazetenin üstünde gideriyor ihtiyacını. Birde sokakta yerden bir şeyler yemesini engellemeye çalışmak ayrı bir enerji gerektiriyor. Birde ''Küçük Emrah bakışı'' var ki sormayın :)

Durum bizde budur. İyi tatiller.

Hiç yorum yok: