18 Ocak 2011 Salı


9 hatta 10 aydan sonra, nasıl birşeyler yazmalıyım, pek kestiremesemde, kısaca döndüm diyelim.

Bir de işin neden yoktum kısmı var ki, ben bile unuttum neden ara verdiğimi. Benimkisi bir takım tembellik, ciddiyetsizlik ve vakitsizlik silsilesi sanırım... Yani bende pek emin değilim aslında, tam da şu nedenle aranızda değildim diyemiyeceğim.

Aslında bu sene de pek bir zamansızım. Hafta keşke 9 gün olsaymış diye söylenirken yakaladım kendimi. Çok garip ama, süper ötesi falan olmayan hatta çok ziyaretçisi bile olmayan bloguma yazmıyorum diye, okulu kıran çocuklar gibi hissettim bu geçen sürede. Ama bu kadar ayrılık yeter di mi. ''2011'de tekrar yazmaya başla '' diye bunalttım Gaye'yi. Kendimi Gaye'den kurtarıyor ve bloguma dönüyorum.

Blogumun tüm ziyaretcilerine biriktirdiğim sevgileri yolluyorum.

Hiç yorum yok: