2 Kasım 2009 Pazartesi

Pazar Aktivitesi...


Günlerden pazar, dışarıda yağmur ve soğuk, kahvaltıdan sonra üstümüze çöken miskinlik... Ev içi aktivite yaratma işi bana ait olduğundan, güzelim pazarımızı kurtarmak için JUMANJİ geldi aklıma.

Lise 2 falandım ilk izlediğimde. Bazı filmler vardır ya size diğerlerinden daha farklı gelir, içinizi kaynatır, ruh halinizi değiştirir, böyle göz kırpar sanki size.. İşte böyle bir şey Jumanji benim için. Yıllardırda televizyonda çıktıkça izlerim de izlerim. Hatta yeni evlendiğim yıllarda Jumanji isimli bir kuşum bile vardı. Ona Jumanji demeyi öğretmiştim. Bu kadar severim yani ben bu filmi :) Böyle bir aile sıcaklığı, dostluk, bağlılık, arkadaşları yarı yolda bırakmama hissederim izlerkende. Hepsini birarada görmek iyi gelir bana. İyi duygular bağımlısıyım sanırım ben..

Neyse gene uzatmayayım. 2 hafta önce annesinin sevdiğini Ege'de izlesin istedim. Gittim dvd'sini aldım. Günü kurtarmak adına mısır patlatıp koyduk filmi, başladık izlemeye. İlk önce acaba Ege daha küçükmü diye düşündüm ilk sahnelerde. Biraz ürkütücü başlıyor çünkü. Ama neyseki benim korkusuz oğlum pek tınmadı ilk sahneleri. Film ilerledikce eğlenceside arttı. Pek beğendik pek eğlendik. Güzel bir pazar sabahımız oldu Jumanji sayesinde.

Tarif bekleyenler varsa tarif vermeyeceğim. Bu bir ''izlemekten sıkılmadığım filmler'' yazısı olacak.

Ama illede tarif derseniz:

1 Jumanji filmi
Bir aile
Televizyon-dvd

Yapılışı:

Dvd'ye filmi koy, izle, mutlu ol.

1 yorum:

Tijen dedi ki...

Bayılıyorum bu tembellik günlerine! Tabii bol yemeli olacak...