8 Kasım 2009 Pazar

İzlediğim Diziler Üzerine Bir İnceleme..



Gece gece birden aklıma severek izlediğim dizileri bloguma yazmak geldi. Bunun bir özel bir sebebi yok. Öylesine bir yazı işte..

Tarih sıralaması yapmadan aklıma gelenleri yazacağım. Ama önce birşeyi belirtmem lazım. Ben korku filmi sever biriyim ve fantastik şeylere bayılırım, özellikle vampirli falan olursa daha çok severim. Aslında artık eskisi kadar korkunç şeyler izlemiyorum. Neden mi? Korkuyorum. Dizi zevkimde fantastik şeylerden yana.

Hemen son izlediğimden başlıyayım. True Blood. 2 sezonu yayınlandı, ben netten izledim ve bitirdim. Ama şimdilerde Foxlife'da yayınlanıyor. Sentetik kan icad olmuş, artık insanlara saldırmayan ve topluma karışmaya çalışan vampirlerle, onları kabullenmeye çalışan insanları anlatıyor. Dram aslında. Biraz açık saçık ve bol küfürlü. İlk bölümlerde dumur olduğum zamanlar olmuştur bu nedenle. Gene etrafta, nedense her daim yakışıklı, kaslı, güzel, parlak saçlı, bebek tenli, cool vampirler cirit atıyor. Ben çok beğendim, beklentilerimi karşıladı. Jenerik müziğide süper, ''I wanna do bad things with you'' çalıyor. Uzun ama çok iyi bir jenerik olmuş. Şu sıralar sürekli bunu hınzır şarkıyı dinliyorum.

Ama tabii ki vampir diyince benim aklıma Angel'dan başkası gelmez, tek geçerim. Süper dizidir benim için. Tam bir fanı olduğumu söyleyebilirim. Evde hala kendi ellerimle yaptığım Angel bardak altlıklarım mevcuttur. Eşim bir İstanbul seyehatinden dönüşte bana, Angel ilk sezon dvd koleksiyonunu getirmişti. Çiçek yerine vampir dizisi, anlayın işte..

Sonra Lost var tabii ki. Yeni sezonu bekliyoruz ailecek.

Fringe'i duymuşmuydunuz peki. Geçen sene başladı. 2. sezon henüz ülkemizde yayınlanmaya başlamadı ama ben 5 bölümünü izledim bile :) O da süper, CSI - X Files karışımı gibi.

CSI-Miami'de iyidir. Horatio vardır orada, izleyenler bilir. Sürekli laf sokar suçlulara nedense?

My name is Earl ve Scrubs'da izleyip gülebildiklerimden.

Unutmadan The Lost Room diye bir dizi varmış, süpermiş, değişik bir dünyaymış, falanmış, filanmış.. Şimdi sıra onda. İzleyeyim anlatırım.





Türk dizilerindense sadece Canım Ailemi izliyorum bu dönem. Bi de zamanında İkinci Bahar izlemişliğim vardır, tadı damağımdadır.

Hiç yorum yok: