29 Eylül 2009 Salı

Zeytinyağlı Kabak


Akşama aslında balık yapacağım. Ama evde bir zeytinyağlı olmadan normal hayatıma devam edemiyorum nedense. Buzdolabımı açınca bana bir dost gibi öylece bakmalı. Bir de ailecek ( Ege hariç ) rejime girdiğimiz şu günlerde ilaç gibi geliyor zeytinyağlı sebze yemekleri.
Sabah kahvaltıdan sonra yaptım, akşama yenecek. Soğuk soğuk, hatta ben yerken biraz daha dereotu ekleyeceğim.

Tarife gelince çok kolay. Herşeyi çiğden tencereye doğruyoruz. Öyle soğanları öldürmek, katliam yapmak falan yok. Kabak, soğan, domates, sarımsak, zeytinyağı ve dereotunu doğrayıp tencerenin kapağını kapatıyoruz. En kısık ateşte pişiyorlar. Domatesler yeteri kadar suluysa su koymaya da gerek yok. Soğuduktan sonra yiyoruz tabii, süper oluyor benden söylemesi.

3 yorum:

Tijen dedi ki...

Vallahi ben de pek severim zeytinyağlı kabağı Gaye. Yanında ille de yoğurtla!

GÜL'ÜN MUTFAĞI dedi ki...

Nefis bir yaz yemeği çokta severim iştah açıcı görünüyor ellerinize sağlık sevgiler .

Zeynep dedi ki...

kesinlikle bende yaz kış hergün evde zeytinyağlı yemek bulundururum.kesinlikle kurtarıcı rolü büyük:)))
zeytinyağlı kabağı da çoook severim.ellerine sağlık canım, nefis görünüyor
sevgiler,öpücükler