18 Haziran 2009 Perşembe

Stand by Me....


Stand by me ... çoğumuzun bildiği bir şarkı.. Benim gibi delicesine sevenler de vardır belki... Ben hergün dinlemek isterim, dinleyemesemde söylerim. Belki 10 tane başka başka insanlarca söylenmiş kayıtları var mesela. Onlarıda dinlerim, değişik değişik yorumlardan. Kısace ben bu şarkıyı çok severim.


Ve dün face'den kuzenim bana bir video yollamış.. İnanamadım, bayıldım.. Dünyanın çeşitli yerlerin'de ( Amerika'dan, Afrika'ya, Mexico'dan Moscova'ya ...) bir sürü sokakta şarkı söyleyen, enstrüman çalan insanlara bu şarkıyı çaldırmışlar. Sonrada hepsini birleştirmişler. Ortaya acayip güzellikte bir şey çıkmış. Bayıldım, afalladım, kimlere dinleteyim bilemedim. Bir sürü kişiye yolladım face'den. Sıra size geldi. Videoyu direk buraya ekleyemedim. Linke tıklarsanız varacağınız yer Stand by me...

Not: Ben en çok Grandpa Elliot'a sempati duydum nedense :)

Hiç yorum yok: