17 Haziran 2009 Çarşamba

Havuçlu Meze


Adana o kadar ısındı ki, artık rahatsızlık vermeye başladı. Ege'de yaz tatiline girdi, kreşe ara verdik. Hava çok sıcak olduğundan parka falan gidemiyoruz. Ege' de evde oturmaktan pek de memnun değil, sıkılıyor haklı olarak. Akşamüstü anneannesine götürüyorum. Oldukça serin ve gölge olan bahçede oynuyor. Anneannesinin sitesinde arkadaş da edindi. Şimdilik böyle idare ediyoruz. Bundan sıkılması yakındır gibime geliyor. Bize sanırım tatil gerek. Bende temmuz ortası gibi Adanadan daha serin bir yere gitmeyi planlıyorum. Avşa'yı çok özledim. Haziran bitti sayılır, temmuz da çabuk geçse.


Bu tarifi geçen gün yaptım. Ben genelde sadece süzme yoğurtla yaparım. Ama bu sefer mayonezde karıştırdım. İkisi de lezzetli oluyor bence. Tarif çok kolay.


Malzemeler:


3-4 tane orta boy havuç

Süzme yoğurt

Mayonez

sarımsak


Yapılışı:


Havuçları rendeleyip çok az yağ da kısık ateşte pişirilir. Soğuyunca sarımsak, mayonez ve yoğurtla karıştırılır. Miktar vermiyorum damak tadınıza göre oranları ayarlayabilirsiniz.

6 yorum:

sarı mutfak dedi ki...

ımmm bayılırım cnm ellerine sağlık sıcaklarda soğuk soğuk ne güzel gider

neslihan dedi ki...

ellerine sağlık canım.sevgilerimle..

zehratrk dedi ki...

sıcaklar benide bunaltmaya başladı.halbuki bütün kış yaz gelsin die dua ettim.tarifinizde tam yazlık serin serin nefis gider.ellerinize sağlık sevgiler

Ayşe dedi ki...

gayecim yorumun için teşekkür ederim kavanozum biten zeytin ezmesinin kavanozu yıkadım temizledim çok şirin cici bi kavanoz oldu :)

bu arada sizin de ellerinize sağlık :)

Seher Ozturk dedi ki...

mmm çok lezzetli görünüyor. ben de deneyeyim:) bu arada gerçekten de ne yapıcaz bu Adana sıcaklarında yine bilmiyorum...

Özlem dedi ki...

Bu mezeyi çok severim, bunu yapınca bi de yanına kabaklısını da yaparım mutlaka, ellerine sağlık,
sevgilerimle