23 Mart 2009 Pazartesi

Muffin Krep


Uzun süredir blogumla pek ilgilenemediğim farkındayım. Ama şu sıralar ''zaman yönetimi'' konusunda başarısız dönem geçiriyorum. Hiçbir şeyi yetiştiremiyorum. Haftanın dört günü okuma yazma kursuna gidiyorum. Aslında çok vaktimi almıyor. Sadece 13.00 la 16.00 arası dersim var. Fakat daha önceleri zamanı kullanma açısından pek rahat olan ben, şimdilerde hiçbir şeye yetişemeden yaşıyorum. Yani anlamıyorum aslında, organize olmak konusunda hep kendimi başarılı falan görürdüm. Şimdiyse organize olmaya giden yolda ağır aksak, tökezleyerek ilerliyorum.

Bunları neden anlattığıma gelince, artık silkinip kendime gelme kararı verdim. Umarım bundan sonra kendime, oğluma, evime ve bloguma daha fazla zaman ayırabilirim.

Alttaki tarifi bu haftasonu kahvaltı için hazırladım. Tamamen uydurma :) Öylesine yani... İşin aslı krep yapacaktım, ama krep gibi olsun ama daha değişik görünsün istedim. Aşağıdaki tarif çıktı ortaya. Ben beğendim, ev halkı beğendi. Sizin beğeninize sunuyorum şimdi de.

Malzemeler:

Yumurta
Süt
Un
Kaşar peyniri ( istenilen herhangi bir peynir de olabilir)
Sosis ( sucukta olabilir sanırım )
Zeytin


Yapılışı:

Krep için yumurta, süt, un karıştırılarak cıvık bir karışım elde edilir. İçine küp küp kesilmiş kaşar peyniri parçaları ve gene küp küp doğranan sosisler ve zeytin eklenir. Minik Muffin kalıplarına dökülür ve 170-180 derece fırında üzerleri kızarana kadar pişirilir. Benim kalıplarım silikon olduğu için yapışma derdi olmadı. Önceden ısıtılmış fırında pişirdim ben. Çok güzel kabardı, afiyetle yendi.

10 yorum:

DENİZSEFASI dedi ki...

hoşgeldin arkadaşım, özlettin valla.

mmm nefis bir şey ortaya çıkmış bence. ellerine sağlık.

sevgiler...

eldivenlerim dedi ki...

değişikmiş;) denemeye değer, enfes gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım.....

yeşim dedi ki...

süper fikir


ellerine sağlık
sevgiler

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Ellerine sağlık Gaye, çok güzel görünüyor, tadı da öyledir eminim.. Okuma yazma kursundan bahsetmişsin, ne kadar güzel.. Nerede ders veriyorsun??

İLKAY dedi ki...

Gayecim ben de bazen ilgilenemiyorum ama özlüyorum gerçekten...
senden haber almak güzel...

ama hayırlı işler yaptığını görmek de beni çok mutlu etti..
darısı bizlere diyorum....

sevgilerimle,

Gaye dedi ki...

Aslı, derslerimi Adana Sey-Mer lerde veriyorum. meslek edindirme merkezi bana sınıf verdi. fiziki koşullarımız çok iyi yani..

KARDELEN dedi ki...

DEĞİŞİK VE LEZZETLİ BİR TARİF ELLERİNE AĞLIK CANIM...

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Cevabın için teşekkürler, sanırım ilgimi çekti bu fikir.. Öğretmen olsam da okuma yazma öğretebilir miyim bilmiyorum, çok zor olmalı.. Tavsiyen var mı?

Özlem dedi ki...

Değişik tariflere bayılırım, görüntüsü de hoş olmuş,
ellerine sağlık,
sevgilerimle

yıldız dedi ki...

Merhabalar,
ziyaret ve yorum için teşekkür ederim sizede geçmiş olsun umarım oğlunuzun durumu benimki kadar ilerlememiştim inşallah kısa süreli ilaçla düzelir ...
İzmir'den kocaman sevgilerimi gönderiyorum........