9 Ocak 2009 Cuma

Çukurova 2. Kitap Fuarı 10-18 Ocak 2009


Yarın Çukurova 2. Kitap Fuarı TÜYAP Adana Uluslararası Fuar ve Kongre Merkez’inde açılıyor. Belki haberi olmayanlar vardır diye bloğuma yazmak istedim. Sanırım ben pazar günü gideceğim fuara, bir sürü kitap almayı istiyorum. Özellikle oğluma değişik kitaplar bakacağım. Çünkü Adana çocuk kitapları konusunda pek kısıtlı. Unutmadan fuar boyunca çeşitli söyleşiler olacak. Ayrıca fuarın onur konuğu, Adana doğumlu yazarımız Muzaffer İzgü. 10-14 Ocak tarihlerinde fuarda olacak, söyleşiler yapacak ve kitaplarını imzalayacak.

Ayrıca fuar 9 gün boyunca şair, yazar ve akademisyenler olmak üzere bir çok kişiyi konuk edecek. Bunlardan bazıları Doğan Hızlan, Füruzan, Zeynep Oral, Mahmut Makal, Talip Apaydın, Ataol Behramoğlu, Sennur Sezer, Alev Coşkun, Sevgi Özel, Mine G. Kırıkkanat, Deniz Kavukçuoğlu, Banu Avar, Mustafa Balbay, Server Tanilli, Şükrü Erbaş, Tarık Günersel, Özcan Karabulut, Haluk Gerger, Eugene Schoulgin…

Buraya tıklarsanız ayrıntılı etkinlik programına ulaşabilirsiniz. Fuarda görüşmek dileğiyle.

5 yorum:

Esin (Huysuzbalık) dedi ki...

Penguencim memleketimde olmayı ve o fuara katılmayı çok isterdim. Yine de bilgilendirdiğin için teşekkürler. Bu arada kitapları www.ideefixe.com dan alıyorum ben. Tavsiye ederim. Fiyatları çok uygun oğlun için de çok fazla seçenek bulabilirsin orada. Sevgiler...

neslihan dedi ki...

Çok güzel, fuarlara bayılıyorum.Muzaffer İzgü' yü çok severim,diğer yazarlar da çok iyi,gerçekten şanslısınız.iyi gezmeler ve alışverişler.kitap dolu günler diliyorum.sevgilerimle...

İLKAY dedi ki...

canım pazar günü gittin mi???
ben de gitmeyi düşünüyorum ama ne zaman bilmiyorum...
Ama kaçırmayacağım inşallah..gerçekten çok uygun fiyatta kitapları almak mümkün..yazarlarla tanışmak ayrı bir duygu...

Seher Ozturk dedi ki...

Gaye ben de çok istiyorum gitmeyi özellikle dediğin gibi çocuk kitapları için. Şöyle ADana'da kocamaaan bir çocuk kitapları satan biryer olsa, içine girince çıkmak istemesek, çocuklar kitabı sevmeye ilk buradan başlasa... (Sayısaldan para çıksa valla ben açmak istiyorum)

Hansa dedi ki...

selamlar uzun zamandır ziyaretinize geliyorum amayorum bırakamadım kısmet buguneymiş...
kitap fuarları benimde vazgeçilmezimdir...
sevgilerimle.