31 Aralık 2008 Çarşamba


YENİ YILINIZI KUTLAMAM İÇİN TIKLAYIN.

13 yorum:

İLKAY dedi ki...

Gaye'ciğim yeni yılın senin de kutlu olsun...kutlama mesajın süper...en kısa zamanda buluşmayı gerçekleştireceğiz inşallah...en azından ikimiz buluşuruz canım...
sevgilerimle,

nice nice nice sağlıklı yıllara...

çok öpüyorum...

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Çok teşekkürler Gaye'cim, havai fişeklere bayıldım!! Sana da mutlu seneler..

Seher Ozturk dedi ki...

Gaye merhaba. Ege'nin sayfasını ben açamadım izin mi vermiyor acaba yoksa ben mi giremedim. (Mesajın için çok teşekkürler.) O bitanecik mutluluk kaynağınızla, daha nice mutlu mutlu yıllar dilerim..

MUTFAKISTAN dedi ki...

cok begendim supersin
bende yeni yilinizi kutlarim,sevgiler

yeşim dedi ki...

çok tatlııı
İyi yıllar
kocaman sevgilerr

pel!n dedi ki...

Gaye iade-i ziyarete geldim:) Kutlama için çok teşekkür ederim..
Yeni yılda sana mutluluk ,huzur ve sağlık getirsin..

Mutlu seneler..

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Gayecim seninde yeni yılın kutlu olsun. Gerçekten çok şirin olmuş.
Sevgiler
Seda

MAVi VE PORTAKAL dedi ki...

sizinde yeni yılınız kutlu olsun.görüşmek üzere.

Hayatın Ta Kendisi Lokantası dedi ki...

Sanada şimdiden mutlu ve huzurlu bir yıl diliyorum canım.
Sevgiler

nilay dedi ki...

Mutlu ve sağlıklı yıllar diliyorum. Herşey gönlünüzce olsun.
Sevgiler

HÜLYA dedi ki...

365 sayfalık bir öykü daha başlıyor. Her güne bir yaprak sakla , her yaprağa bir öykü sığdır. Mutluluk de adına. Nice güzel öykülerin olsun. MUTLU YILLAR CANIM..

kristalkelebek(aslı) dedi ki...

Gayecim, sıkıntıların geride kalacağı, umutlarının sağlık ve mutlulukla gerçekleşeceği güzel bir yıl diliyorum..
Sevgilerimle:)..
aslı

Huriye dedi ki...

2009 yılında da hiç ümitsiz kalmaman ve hayallerine kavuşman dileğimle. İyi ve sağlıklı seneler!