14 Kasım 2008 Cuma

Kaya Kurabiye- P.D.Ç.S Etkinliği 30


Uzun zaman geçti tarif eklemeyeli. Nedense bilgisayarın başına uzun uzun oturamadım bir türlü. Bu kurabiyeyi de yazın ortasında yapmıştım. Ne zamandır eklemek istiyordum bloguma, bir türlü fırsat olmamıştı. Şimdi zamanıdır diyorum ve tarifini yazmadan sizi tarifin asıl sahiplerine yönlendirmek istiyorum. Ben mekanınız mutfaktan aldım . Ama asıl adres Portakal Ağacı. Ben yaparken yağ olarak mekanımız mutfakta yazdığı gibi sadece sıvıyağ kullandım.
İçindeki şeker oranı fazla olmayan ama içi üzüm ve ceviz dolu muhteşem bir kurabiye bence.
Herkese iyi bir haftasonu diliyorum.

9 yorum:

GonuLunceLezzetLer dedi ki...

Kaya kurabiyesi demişsinmiz ama ben görüntüden harika bir şey olduğunu hissettim...Bir fincan kahvenin yanına çok da güzel giderdi...ellerinize sağlık...
Sevgiler...

İLKAY dedi ki...

Gayeciğim büyük bir zevkle...
süper olur...::))her buluşma mailinde çok heyecanlanıyorum çocuklar gibi::)))
haftaya hafta sonu yokum...onun dışında ben uygun olurum büyük ihtimal...tabii benim iş çıkış saatim 18:15...
illa evde olması da şart değil...maksat birlikte olmak...
istersen sen blogunda yayınla...diğer Adana'lılara da iletiriz canım...

neslihan dedi ki...

Hımm nefis kurabiyeler,eline sağlık.iyi hafta sonları.sevgilerimle...

Huriye dedi ki...

Ellerine saglik canim
Kurabiyeler harikalar
Hayirli cumalar

elmaşekeri dedi ki...

enfes görünüyor ellerinize saglik....

KARDELEN dedi ki...

bende çok yaparım çok lezzetli olur ellerine sağlık,devgilerimle

Hayatın Ta Kendisi Lokantası dedi ki...

Hmmmm hem pratik hem leziz bir kurabiye. Pek severim.
Ellerine sağlık.
Sevgiler

Adsız dedi ki...

HAYDİ KIZLAR ETKİNLİĞE
Sevgili arkadaşım,beni kırmayıp P.D.Ç.S.ETK.30.a birbirinden güzel tariflerle katıldığınız için müteşekkirim,elinize gönlünüze sağlık.Tekrar katılımınızı bekliyorum,çayım hala sıcak ve taze!!! Ev sahipliğimden memnun olursunuz inşallah.
SEVGİ VE SELAMLARIMLA
Susamcorekotu.blogcu.com

DENİZSEFASI dedi ki...

mmm ellerine sağlık, gerçekten güzel bir kurabiye bu.
sevgiler...