22 Ekim 2008 Çarşamba

Uluslararası Arkadaşlık Ödülü / Friendship Around TheWorld Award

Sessiz sessiz, uzaktan, imrenerek blogcuların birbirlerine arkadaşlık ödülü vermelerini izledim bir süre, birazda bekledim aslında... Kendime bile çok çaktırmadan ''acaba banada ödül veren çıkarmı'' diye beklediğimi farkkettim. Sonra ''ben zaten yeniyim belki gelecek sene alırım bir ödül'' diyerek konuyu kendimce kapadım.
Ve bugün, süper gün..Gün boyu evde yoktum, dışarıdaydım. Akşam üstü Egeyi kreşten aldım ve anneannesine götürdüm. Biraz oturduk ve eve geldik. Bilgisayarımın karşına geçerken aklımda hiçte bana ödül verileceği falan yoktu.. Ama gelecek seneyi falan beklememe gerek kalmadı. İki arkadaşım bana bu ödülü yollamışlardı bile. Sevgili İlkay ve Pastacı Kedi bana ödül verdiklerini yazmışlar. İkisine de sonsuz teşekkürler.
Ben çok mutlu oldum , daha ne demeliyim bilemiyorum. Sizin haberiniz yokken birilerinin aklında olmak, düşünüldüğünü bilmek insanı hayata dair o kadar motive ediyor ki.. Sağolun arkadaşlar, tekrar teşekkürler. Sizlerle tanışmayı, karşılıklı birer kahve içeceğimiz günleri dörtgözle bekliyorum..
Sanırım şimdi de benim bazı arkadaşlara ödül yollamam lazım.. Bende Ayşegül'e , Kibele'nin Mutfağına, Öznur'un Dünyasına, Çilek Rüyasına yolluyorum ödüllerimi..
Herkese de kucak dolusu sevgiler yollamamda bir sakınca yok sanırım :)

6 yorum:

oznurundunyasi dedi ki...

çokkkk teşekkür ederim arkadaşım..ben aslında eski bir blogcuyum ama bu bloğum yeni ve inanki bende beklemiyordum ve ben de çok mutlu oldum..bugün ben de ödül dağıttım ama olsun senınkını de aldım..teşekkür ederim canım duygularına aynen katılıyorum :)
sevgiler

banu gökşin dedi ki...

canım benım tesekkur ederım.
ben yenı goruyorum kusura bakma .
www.kibelesofrasi.com gectım yenı sayfamla ılgılıydım blogger mesajlarına bugun baktım senı gordum. sakın ılgısız oldugumu sanma sevgılerımle..

ayşegülmutfakta dedi ki...

ayyy inanmıyorum tesadüfen bugün girdim blog manşete ödülünü tebrik edecektim kendi adımı görünce benmiyimki bu dedim valla benmişim :) çok çok teşekkürler böylesi bir ödül onurumu okşadı kendimi çok iyi hissettim canım. çok naziksin. :)) binlerce öpücük mucuks

GonuLunceLezzetLer dedi ki...

Öncelikle güzel yorumunz çok teşekkürler arkadaşım...Blog ödülü içinde çok tebrik ederim...
Sevgiler...

İLKAY dedi ki...

Gaye'ciğim rica ederim...benim için zevkti..seni bir nebze de olsa mutlu edebildiysem, hayatına dokunabildiysem ne mutlu bana...

Ciden artık Adana buluşmasını gerçekleştirip blog günü yapsak ben çok sevineceğim...şimdiden içim kıpır kıpır oldu...

Sevgilerimle canım...
Ege'yi de öp yerime...

Esin... dedi ki...

and the Oscar goes tooooooo :) Efendim ödülünüzü almak için sizi bloguma bekliyorum :) Sevgiler...