18 Ağustos 2008 Pazartesi

Vişneli Minik Kek


Hiç lafa girmeden direk tarifi vermek istiyorum. Çünkü taşınma durumumuz var ve ev bakmaya başladık. Taşınma olayı çıktı ya, 4 yıldır oturduğum evde kendimi misafir gibi hissetmeye başladım. Bu sebeple mazur görün beni.


Kek tarifi için buraya bakabilirsiniz. Tekrar aynı tarifi yazmak gereksiz olacak. Kek karışımını hazırladıktan sonra içine çekirdekleri çıkarılmış vişneleri ekleyin. Dilediğiniz kadar vişne ekleyebilirsiniz. Hatta keke kakao ekleyip bile yapabilirsiniz. İster büyük kek kalıplarında isterseniz muffin kalıplarında pişirin. Vişnelerin ekşimsi tadı her keke çok yakışıyor bence.
Herkese sevgiler..

9 yorum:

HÜLYA dedi ki...

olmazki gayecim böylede yapılmazkii...
insanın yiyesi geliyo yiyemiyooo eee napzac çatlayalım burda..

kekler enfes görünüyor canım elelrine sağlık

zerrin - misss dedi ki...

Gayeciğim, insan taşınma psikolojisine girince çok fena oluyor.. Bilirim..

Umarım isteğinize göre bir ev bulursunuz. Sorunsuzca..

sıcacık sevgiler..

sevimin sayfasi dedi ki...

kekler nefis görünüyor canim
ellerine saglik

HÜLYA dedi ki...

gayecim kolay gelsin canım .. zor işler bunlar allah yardımcın olsun

:)den dedi ki...

Vişne ile yapılacak tüm denemeleri yaptın ne güzel. Tam bir vişnesever olduğunu ispat ettin Gayeciğim:)
Ellerine sağlık.

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞIM ;GECEN SENE SEVGİLİ NASİBİM ARKADAŞIMIZIN BAŞLATTIĞI “İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 2” Nİ BU SENEDE DEVAM ETTİYORUZ
1-7 EYLÜL TARİHLERİNDE http://birdemliksohbet.blogspot.com 8-14 EYLÜL TARİHLERİNDE SEVGİLİ SELMA ABLAM (http://selmahlc.blogcu.com ) ADRESİNDE VE KALAN 15 GÜNLÜK DİLİMDE İSE SEVGİLİ NASİBİM ABLAM (http://porselendemlik.com ) ADRESİNDE YAPILACAKTIR KATILIMIZI BEKLİYORUM HAYIRLI BİR RAMAZAN GECİRMENİZ DİLEGİYLE …BİRDEMLİKSOHBET SEVİL
……………………………………………………………………………………………………………
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;14.08.2008--14.09.2008 Tarihleri arasında EN GUZEL PASTA 2 YARIŞMAMIZ VAR http://birdemliksohbet.blogspot.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL PASTA TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "EN GUZEL PASTA YARIŞMASI 2" BAŞLIĞINI YAZARAK BANA MAİL ATMANIZI (birdemliksohbet@hotmail.com) VE 16 ,09,2008 TARİHİNDE SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI RİCA EDİYORUM.BU YARIŞMADA BİRİNCİ OLAN ARKADAŞIMIZ 6-19 EKİM TARİHLERİNDE PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNDE YANİ 27. Cİ EV SAHİBESİ OLARAK SEZONU AÇACAKTIR. SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM
ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM
BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......SEVİL

nilay dedi ki...

Oooo vişneli tariflere devam. O ekşimsi tadla tatlı tatın birleşimini ağzımın içinde hissettim. Ellerine sağlık

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

canim mufinler nefis olmus ellerine saglik.
tasinmak yerlesmek komsularindan ayrilip baska bir muhite adapte olmak kolay degil Allah yardimcin olsun.
selam ve sevgilerrr.

oznurundunyasi dedi ki...

valla süper yaa ama şöyle bi düşüncem var acaba vişne bahçeleriniz mi var :))
sevgiler