28 Ağustos 2008 Perşembe

Vişneli Kakaolu Kek


Sanırım bu da son vişneli tarif olacak :) Bu keki yapalı bayağı oldu aslında. Vişnelerle çok fazla haşır neşir olduğum zamana denk gelmekte yapılış tarihi. Bir türlü bloga ekleyememiştim. En azından yaz bitmeden yetiştirdim.
Yapımı kolay bir kek. Bildiğiniz kakaolu kek aslında. Sadece içi vişneeee dolu :) Süper tad yani..
Kekin tarifi burada var. Siz sadece içine ayıkladığınız vişneleri ekliyorsunuz. Hepsi bu.. Ben üzeri için süt, un, şeker ve vanilyadan oluşan bir sos hazırladım. Ama tamamen göz kararı yaptığımdan, malzemelerin miktarlarını yazamıyorum. Ama bu sosu tekrar yaptığım zaman ölçülü yapıp buraya ekleyeceğim.
Yani kısaca keki içine vişneleri atıp pişiriyorsunuz. Üzerine sosunu döküp gene vişnelerle süslüyorsunuz. Çok kolay değil mi?
Herkese iyi tatiller, leziz pazar kahvaltıları, bol gezmeler ve yüzmeler diliyorum. Sevgiler.

11 yorum:

ab-ı hayat dedi ki...

Ellerinize sağlık nefis ve çok şık görünüyor...


sevgiler..

İLKAY dedi ki...

Gaye'ciğim canım önce ellerine sağlık diyor bu sıcakta mutfağa girme cesaretinden dolayı seni tebrik ediyorum...::)))

Vallahi Gaye Adana'nın durumunu Adana'ya gelip yaşamayan kimse anlayamıyor maalesef::(((
Hem sıcak , hem de nem oranı maaesef insanı perişan ediyor, aksi , huysuz,tembel hissettiriyor ::(( ben de 2 gün önce akşam 8 gibi yürüyüş yapayım dedim hazırlandım ama maalesef geri döndüm...nefes alamadım...güneş olmassa bile boğucu sıcak, bir de asfaltın sıcağı bir de bayılırım filan diye korktum evde klima altı film seyrettim kızımla...
hani yapacak hiçbirşey yok ::(((
biz küçükken 3 ay yaylaya-denize giderdik bu sıcakları pek yaşamazdık ama büyüyüp iş-güç olunca maksimum 15 gün...sonra yine dönüş bu sıcaklara...
Benim tek tesellim şimdilik suyumuz bol::)))

yani canım panik olma normal bir durum bu durum::)))

Umarım Adana'da yaşayanlar için diğer tarafta cehennem ateşi az yanar::))))

artık espriye vurayım da soğuk esprilerle belki azıcık serinleriz::)))

çok öpüyorum....

sıcaklar bitince görüşelimmmmmmmmmmmmmm

İLKAY dedi ki...

Gaye'ciğim eee sen hemşerimizmişsin artık bunca seneden sonra::)))
valla bu sıcakta bir de kurabiye yapmışsın...süper yani....ellerine sağlık...bence gönderme hepsini misler gibi çayla mideye indir::)))

GonuLunceLezzetLer dedi ki...

Vişneli lezzetleri bende pek severim kek harika görünüyor ellerinize sağlık...Sevgiler...

Mutfak Havlusu dedi ki...

ne güzel duruyor bu kek,sakin usul usul.
ellerine sağlık.

oznurundunyasi dedi ki...

valla tebrikler arkadaşıma vişnenin her tadını denedikn sayende yiyemesekte güzel görüntüsünden faydalandık:))
ellerine sağlık.
sevgiler

HÜLYA dedi ki...

gayeciğim ellerine sağlık çok nefis görünüyor yiyenlere afiyet şeker olsun..

canım bayramın kutlu ramazanın hayırlı olsun sevgiler

sarımutfak dedi ki...

kek nefis hele alttaki minik kekciklere bayıldım ellerine sağlık
vişne likörünüde merak ettim doğrusu
hayırlı bir ramazan dilerim
sevgiler

:)den dedi ki...

Gayeciğim merhaba,
Evet gerçekten de vişne ile yapılabilecek tüm tarifleri bizlerle paylaştınç Vişneli Kakaolu Kek'de çok hafif ve güzel bir lezzete benziyor. Ellerine sağlık.
Sevgiler...

HÜLYA dedi ki...

ellerine sağlık süper görünüyor... sevgiyle kal canım

defneylebirlikte dedi ki...

merhabalar.nefis olmuş nefis..